Undervisningen har fokus på identifikation af kundens forventninger til omnichannel, og du lærer at udarbejde konkrete handlingsplaner, som imødekommer kundens forventninger om oplevelse af sammenhæng mellem fysisk butik og online handel.
Du beskæftiger dig med følgende emner på modulet:
- Forbrugeranalyser
- Udviklingen i forbrugertrends
- Juridiske regler i forhold til online handel
- Markedsføring online/fysisk butik
- Salgsteknik
- E-strategi
Undervisning
Undervisningen kan være tilrettelagt som dag-, aften- eller fjernundervisning. Se information på de aktuelle hold.
Eksamen
Der afholdes prøve efter hvert modul. Hele uddannelsen afsluttes med en eksamen.
Uddannelsessteder
Uddannelsen kan udbydes af:
- Copenhagen Business Academy (cphbusiness.dk) (forventes udbudt fra efteråret 2024)
- Erhvervsakademi Dania (eadania.dk)
- Erhvervsakademi MidtVest (eamv.dk)
- Erhvervsakademi SydVest (smartacademy.dk)
- Erhvervsakademi Aarhus (eaaa.dk)
- Københavns Erhvervsakademi (kea.dk)
- UCN (ucn.dk)
- UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole (ucl.dk)
Værd at vide
Modulet er valgfrit på akademiuddannelsen i retail, men kan evt. indgå som valgfrit modul i andre akademiuddannelser.
Tal med uddannelsesstedet om valg af relevante fag på din akademiuddannelse.